O B S A H
Co nového?
Elektronika
Lodě
Oblečení
Plavby
Testy lodí
Závodění
Přístavy
Legislativa
Starší vydání Ré
|
Tisková zpráva z 4.9.2002
Sdělení MDS ČR, odboru plavby a vodních cest ve věci obnovení plavby na labsko-vltavské dopravně významné vodní cestě:
?Dne 20.8.2002 v důsledku poąkození vodní cesty povodňovou situací zastavil plavební úřad ČR ? Státní plavební správa plavbu na labsko-vltavské vodní cestě v úseku Třebenice ? Mělník a v úseku Chvaletice ? st. hranice. Ve snaze zpřístupnit alespoň část labsko-vltavské vodní cesty, provozovatelům vodní dopravy, MDS sděluje, ľe plavba od 3.9.2002 je povolena na úseku:
Labe
ř. km. 19,00 ? 68,70 s následujícím omezením: Povolení se vztahuje na jednotlivě plující plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 100 m a ąířky 10,6 m. Plavba je povolena pouze plavidlům s max. ponorem 2 m, a to bez ohledu na aktuální průtok profilem úředního vodočtu v Mělníku. Plavba je moľná pouze ve dne a za nesníľené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
ř. km. 9,6 ? 109,27 ? Povolení se vztahuje pouze na plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 60 m. Plavba je moľná pouze za vodního stavu vyąąího neľ 275 cm na úředním vodočtu v Ústí nad Labem. Plavba je moľná pouze ve dne a za nesníľené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
Labe
ř.km. 20,12 ? 102,50
Vltava
ř. km. 51,15 ? 53,25 ? pro plavidla s max. ponorem 0,5 m.
ř. km. 54,25 ? 59,30 ? pro plavidla s max. ponorem 1,5 m.
Plavba se řídí podle aktuálních vodních stavů, přeprava plavidel přes vodní díla Slapy, Kamýk, Orlík a Kořensko je i nadále zastavena?.
V Praze dne 4.9.2002
Ing. Magdalena Konvičková, v.r.
ředitelka odboru plavby a vodních cest
MDCR
|